Kristen dan Salib

JimatPada menyeberangi selagi ini tidak mengehadkan beberapa yang menyeberangi sebagai azimat. Cross dianggap tuah dan berkat. Walaupun beberapa orang-orang yang membesarkan salib sebagai kepada siapa yang bersedia untuk pendidikan pelancaran dan pekerjaan. Dianggap salib, termasuk kira-kira yang bersedia untuk mempunyai kebahagiaan.

 

2. salib sebagai simbol keupayaan Cross sering kali disalah tafsir sebagai tanda kekuatan. Menggunakan salib itu ia telah menjadi lebih kuat dan mampu untuk melakukan banyak perkara seperti. Keyakinan beliau meningkat dan membawa kepada keangkuhan.

 

3. Cross sebagai penentu iman Selagi terdapat satu trend yang seolah-olah jika seseorang memakai salib dianggap sebagai orang yang beriman kepada Allah dan makna agama Kristian dengan denda. Sudah tentu, tanggapan ini tidak benar kerana memilih iman dan kepercayaan kepada Kristus tidak disalibkan, tetapi iman timbul dari rakyat sendiri.

 

4. Cross sebagai hiasan estetik Cross sering kali digunakan oleh seseorang sebagai hiasan estetik. Sebanyak silang dibuat dengan dengan dengan pelbagai hiasan yang meningkatkan kecantikan. Oleh itu, ramai orang Kristian yang melihat salib datang kepada asal-usul keindahan dan makna ia sedikit melalui nyata. Tidak kira berapa tinggi salib yang kami ada dan salib indah ini, melainkan jika kita tidak mentafsir salib dengan baik ia akan kelihatan seperti ramai yang tidak bermakna dalam hidup kita? Kepentingan Red Cross Yang Lo Sehingga kita belajar untuk mentafsirkan ia silang. Maksud sebenar salib adalah seperti berikut.

 

1. Cross Peace Pada asasnya orang tidak bersedia untuk berdamai dengan Tuhan dan dengan kesan yang dia telah berbuat dosa. Tidak dapat untuk berdamai dengan hubungan manusia dengan Tuhan untuk dipecahkan. Walau bagaimanapun, kerana kehidiran Tuhan Yesus dan melalui Cross, kita diperdamaikan dengan Allah oleh undang. Tuhan tidak berdamai dengan dengan semua orang. Tetapi Allah yang memberikan kedamaian. Allah memberikan keamanan tambahan adalah tidak ternilai dan diberikan percuma kepada mereka yang percaya kepada-Nya.

 

2. pembenaranSeperti Cross yang kita tahu, upah dosa ialah maut. Kerana semua orang telah berbuat dosa supaya orang boleh jatuh ke dalam kematian dalam. Walau bagaimanapun, Allah telah berjanji akan memberikan keselamatan tambahan dan janji itu telah dipenuhi dalam dalam dalam dalam Tuhan Yesus. Jadi kerana itu, kita akan mendapat pembenaran oleh rahmat dan kasih sayang yang Allah berikan. Seorang lelaki adalah wajar kerana iman mereka dalam dalam https://bersamakristus.org dalam dalam dalam Yesus Kristus dan bukan berdasarkan perbuatan.

 

3. Cross sebagai Yesus memberikan tambahan penebusanTuhan manusia pendamaian bagi dosa-dosa yang telah dibuat oleh salib dibawa oleh Yesus. Kerana ALB jahat, manusia yang berdosa telah dibeli bagi mereka untuk keselamatan jangkauan. Jadi artikel ini dilakukan. Semoga artikel ini boleh menjadi berkat untuk kita semua bersedia untuk mentafsir salib yang Yesus berikan dalam kehidupan tambahan.

Disclaimer

This page contains user generated content.

My Gothic Past Login | Register

© 2024 Trinity College Dublin